torsdag 22 augusti 2013

Senaste dagarna

Hej! Har inte slutat blogga, men har inte heller blogga för att jag inte orkat eller hunnit. Nu håller min flunssa på att bli bättre. Klarade av Wknd festival fast på måndag blev det nog läkare, fick antibiotikakur som jag nu senaste dagarna levt på. 

Idag träffade jag mina flickor och var också och anmäla mig till bilskolans mellanskede. I skolan håller vi på med att göra en egen webshop och har idag och skall fortsätta imorgon med att fota bilder till den. Här är ett par bilder jag funderat på att sätta dit, men är nu inte riktigt säker hur jag vill att sidan skall se ut. Men det har jag mycket tid på att fundera eftersom imorgon har jag ledig dag från skolan för att fota mina produkter.

Ha det en bra fredag alla ni andra och en trevlig skoldag, hahaa!
Puss&Kram Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar