torsdag 15 augusti 2013

calvin harris

Förra veckans onsda i magaluf var det Calvin Harris som gällde i BCM som är den 6 bästa/kändaste fest platsen i världen! Kan säga att det var helt sjukt! Och jag rekommenderar det varmt. Ifall ni är påbäg till Magaluf måste ni spendera en dag iaf på BCM, varför vi spenderade bara en dag är för att det är svin dyrt, det kostade hela 65€ per person in den kvällen och den billigaste kvällen kostar 35€, så inget billigt ställe specielt, men fullt var det!

Imorgon är det WEEKEND FESTIVAL som gäller för mig i hela två dagar. Där är visst Calvin Harris igen och många andra super bra artister, kan inte vänta! Tyvärr bara är jag ennu också sjuk och det känns som mitt huvud skall sprängas så får se hur min morgondag far.. Och visst har det lovat regn också, men dethär har man ju ventat hela sommaren! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar