fredag 23 augusti 2013

WKND FESTIVAL 2013

Somtur for jag till WEEKEND FESTIVAL! Dagen före funderade jag ennu på saken eftersom jag kände mig så sjuk, men att fa dit var en av de bästa val jag gjort på en lång tid. Det var helt sjukt!

På fredagen startade jag klockan 2 och söka Caisa och Heidi från skolan och sen körde vi till min gumor var vi fick sova över när de var borta. Så inte en lång väg dit, det var bara att ta metron som tog 5 min. Där träffade vi sen Jessi o Robban och for och lyssna på alla! Vädret var awesome. När det slutade for vi och sova genast efter att vi träffat vänner i kampen. Vi tog bussen till min gumor men tog typ fel buss och så tappade vi bort oss.. Men somtur hittade vi rätt efter att vi fått lite hjälp:D
Nästa dag gällde det igen och startade dit 4 tiden. På lördagen var vi ett helt stort gäng på hela 10 stycken. Den kvällen var också awesome och vi hade den turen att det inte regnade en enda gång!
När wknd var över fortsatte vi till Summer Heat och fick just och just sista metron med Heidi. Hem hittade vi först halv 6 tiden. Kan säga att det gick mycket pengar åt, men så värt det! På söndag dag körde jag hem och sov hela dagen, guud vad trött jag var!

Många har ju sakt att wknd var dåligt planerat i år igen, men jag har typ inget emot dethär årets weekend festival. Slapp båda kvällarna in till tältet och lyssna på Calvin Harris (igen!!) och Sebastian Ingrosso. Och Cazzette fick jag också se, så bara bra om veckoslutet!!
Puss&Kram Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar