tisdag 17 september 2013

Tisdag

Hola! Min dag har gått ut på att jag varit i skolan(suprise) och sen då läst en stund till skrivningarna som är på fredag, men det blir till ingenting.. varit och puntta(stolt) och efter det sovit. Är ennu helt trött fast jag sov, skulle bara kunna fara och sova igen.. Kanske jag gör det efter ett par timmar. På bilden ser ni min nya halsduk som jag nuförtiden inte mer kan leva utan.. Den är hu skön som hellst att ta på sig på morgonen då det är kallt.
Nu tack och godnatt, ha en trevlig kväll!

Obs! Kom ihåg att fråga i mitt frågestund inlägg!! Frågafråga, svarar om ett par dagar!
Puss&Kram Ida

2 kommentarer:

  1. varifrån är tröjan ?:)

    SvaraRadera
  2. Tröjan min är från BikBok och är egentligen mörkblå, men tro det finns svarta också:)

    SvaraRadera