fredag 20 september 2013

Nytt igen

Ett köp jag aldrig trodde jag skulle "våga" köpa. Tog mig för tre veckor sen i nacken och sa att nu e de din chans att få skorna! Skorna alltså beställde jag för tre veckor sen på Members.com. Skorna kostade 17€ var på typ 60%! Varför jag inte köpt såna fast ja vill ha e ju de att jag är ju 175cm lång!  Längsta av mina vänner.. Så om jag inte var för dom här skorna huvud längre än dom är jag nu! O Caisa dej e ja 2 huvun längre nu puss:)) Så nu e de er tur ti köpa klackskor så ja kan vara breve er!:D
Idag har jag varit och skriva finska skrivningen, skrev i 5 timmar.. Helt slut.. Så efter att jag skrivit klart for jag och shoppa med Lotta&Caisa. Hittade en kjol från Cubus som egentligen var lite planerad för idag men får se om planerna blir till något eller blir det bara en hemma kväll. 
Är så fast vid shopping, vet inte när jag senast användt så mycke pengar på en tid? Dyrt att vara 18..
Puss&Kram Ida

1 kommentar: