tisdag 23 oktober 2012

Paranormal Activity 4

Igår var jag och kolla på Paranormal activity 4 med gulle på leffa. Filmen var bra och skrämmande! men tyvärr var där någo störda tjejjer som inte kunde hålla käft under filmen och bara, pratade, skrattade ock skrek under filmen så det förstörde en del av filmen..Idag har det bara varit en vanlig skoldag och så har jag haft två håltimmar som jag spendera med gulle. Efter skolan fortsatte jag att chilla med honom enda till det var mili tider igen. Resten av kvällen har jag bara skrivit essäprov som skall lämnas in till torsdagen. Nu väntar jag bara på att veckan far snabbt så att jag får se lotta som kommer hem från sverige på fredagen! Miss her so much.. Men nu skall jag i sängs och läsa och chilla godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar