torsdag 25 oktober 2012

Idaemilii

Halåj! Igår så var jag på kaffe me julle som va jätte chill, vi va i coffee house o ja to cafe mocha som hadde super mycke grädde i, mums! Snart ska ja fara på lenk och lenka bort allt skräpmat ja ätit på sistone. Idag har jag haft en dålig dag härtills. Började redan klockan 8 med hörförståelse och har också haft engelskaföhör. Skoldagen gicck trögt från 8-3 och dagen for inte bättre nä man fick veta att de e sjömansbiff i skolan. Har haft huvudvärk och magen sjuk idag, hoppas jag endå inte blir sjuk. Idag var det minusgrader då ja sku till skolan, min mopo va i is och jag tog på mig min nya vinter rock som jag köpt från cubus. Skönt varm är den. Över om några bilder hur jag ser ut idag. Idag skall jag försöka få läst min enkku bok slut, läsa fifty shades slut och sen så bara mysa och kolla på film. Ha det en bra torsdag hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar