tisdag 25 mars 2014

På sistone...

Äntligen känns det så som vår och jag hoppas verkligen vädret kommer att hålla sig såhär bra. Håller på att jobba varjedag och att komma hem är bara så skönt! Fast har inte vilat så mycket, har städat hela rummet från taket till golvet och känns som om jag aldrig kommer att bli klar.. Gossipgirl vinner 5/0. 
Förra torsdagen var det Vepsäläinen VIP kväll där jag blev bjuden. Ville typ köpa alla möbler, men tyvärr har jag inte pengar och utrymme för sådant. Kan säga endå att skumppan och maten var god! 
Somtur har snön smällt bort eftersom jag har helt tillräckligt av snön som var i vintras. På fredagen var jag i Rongo med Julle på lunch, det blev god tomatsoppa! Är jätte dålig att smaka på något nytt eftersom tomatsoppan innehöll någonslags kött var jag mycket skeptisk, men deet visa sig vara gott, super bra att jag smakade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar