söndag 2 februari 2014

Svar på frågor

Först måste jag be om förlåtelse eftersom jag inte bloggat, men har en bra reason och det är att jag var på klasskryssning i sverige, men mera om den resan senare eftersom nu ska ni få svar på era frågor:

1. Va använder du fö mejk? Sådär varje da?^^
 Över om är mejken jag använder till vardags, är säkert en av de dåligaste på att mejka!!

2.Hurdana framtids planer har du?
Det är en fråga som är verkligen aktuell nu, men kan inte svara på, har inte haft tid under typ hela året ,ork eller någon aning om vad jag vill efter att skolan är slut, HJÄLP, snälla hur ska jag klara mig?

3. Varför är du/ni inte sams med Sofia H ? Bästa party outfit? Även vardaglig outfit?(:
Vi är inte mera sams pga av att people change. Tyvärr har jag inte bilder att lägga in eftersom jag fotar inte ofta outfit bilder men min bästa party outfit är säkert klänning (älskar klänningar), klackskor och en massa smycken. Min vardagliga outfit skulle innehålla mina svarta Dr denim farkkun, någon söt topp och någon smushi tröja. Försöker få mera outfitbilder in dethär året!

4.Vilken är din bästa resa härtills? Kan du visa bilder därifrån? :)
Har så många resor jag bäst tycker om, men kommer att visa dig 2 eftersom jag gillar de båda!
 MAGALUF-2013
 CYPERN- 2012

 5.Vad tycker du om ditt jobb? :D
Jag tycker verkligen om mitt jobb, fast mest tycker jag ju om att inte alls jobba:p men jo jag trivs där och tycker om att betjäna folk och det bästa är om det finns mycket folk på plats!

6.Vart jobbar du ?:)
Va ska du vara på penkkis ?:)
Hur ofta tränar du ?:)

  • Jag jobbar för Tokmanni,vet ej varför men gillar ej skriva var jag jobbar och bor och så, ni som vet var jag jobbar så vet, ni andra kan ju räkna ut därifrån :)
  • På penkkis ska jag med Fia och Jessi vara Gatsbygirls, alltså klä oss i 20-talet!
  • Hmm..Nu har det varit en paus med tränandet pga av kryssningen och så men försöker vara på punttis 2-3 gånger i veckan minst som är mycket till mig, eftersom jag inte gjorde något förra året, vill inte tävla med någon, är riktigt stolt över det jag tränar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar