måndag 24 februari 2014

Stress måndag

Hej! Har spenderat hela veckoslutet med min pojkvänn, vi har haft två dagar i rad film maraton och badat bastu och spenderat två av dagarna hos honom också. Har haft det jätte skönt med att inte behöva göra nånting utan bara tagit det lungt.
Idag har jag varit i skolan och skrivit en övnings essä inför skrivningarna, har idag fattat att om två veckor ska jag skriva och har inte nästan alls börjat läsa inför skrivningarna, mina läxor i kauppis borde ha varit typ inlämnade redan och jag har absolut ingenaning var jag skall till skolan här efter..  Visst lite sent att tänka på de, men det är inte så lätt eftersom jag vill studera men inte läsa och jag vill studera någonting som har med att inreda och sånnt att göra men sådan finns det typ bara i lappland?! Dessutom på allt detta håller jag på med praktik från 8-15 varje dag.. Snälla vill bara bli färdig NU!

2 kommentarer: