tisdag 7 januari 2014

Beachbody sommaren 2014

Har förra veckan börjat min punttis kausi på Easyfit,där (nästan) alla mina vänner är, nu ska jag bli i beach skick för sommaren. Började förra torsdagen och var där 3 dagar i rad efter att jag sen hade paus i två dagar pga att jag knappt kunde gå. Ikväll gäller det igen!
Idag kom H&M katalogen och hittade lite träningskläder jag ville ha, det bästa att jag fick ett presentkort dit av pojkvän till julklapp! Så snart ska de shoppas.
Har skola helt jätte mycket, är helt slut fast jullovet just tog slut, har en helt hälsokunskapsbok att läsa tills fredag eftersom vi har förhör, halva modda bok vi läser ska va läst och plus allt det ska jag ännu jobba 3 ggr denhär veckan, när ska jag hinna träna? Är helt slut, orkar inte ens tänka på hur jag kommer att klara min vecka.. Varför bloggar jag nu då om jag ska läsa? Jo för att om jag forstätter ligga på soffan och läsa somnar jag och jag har inte alls tid med att sova.  En bra sak med veckan är att imorgon fortsätter PLL och för en stund slipper jag bort från läxorna och ha det roligt med tjejerna och kolla på serien. I väntan på det♥
Puss&Kram Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar