lördag 2 november 2013

Hohto Minigolf
Idag har vi spenderat hela dagen i helsingfors. Vi for till Flamingo och spela hohto minigolf som var super roligt, fast det är farligt att jag spelar minigolf eftersom majlona brukar flyga och jag blir så arg när det går så dåligt men nu ble jag inte arg! Det var super roligt fast jag förlorade.. Men jag rekommenderar varmt platsen!

Parilla
Efter att vi spelat klart for vi och äta en våning neråt till Parilla själv fick jag min efterlängtade lövbiff, tyvärr var maten inte lika god som jag väntat på och det var inte johns heller.. Men kul att vara fint ut och äta, det har vi inte gjort på länge tillsammans.
Före vi for till Flamingo var vi till SKIEXPO i messukeskus. Vill så börja åka bräda igen! Vem e med mig? Mössan på bilden köpte jag där ifrån. Helt sjukt mycket med människor med ändå var det super kul där fast dyrt såklart.. Men ååh vad jag vill till backen nu!
Dessutom var vi nu på kvällen då vi kom hem till gravgården och tända ljus till fafa! Hur fint är det inte på gravgården då nästan alla grav har ljus! Skulle kunna gå där runt i flera timmar.
Puss&Kram Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar