tisdag 12 november 2013

Fest&svenskanatten

Oj vilken bildbomb.. På fredagen hade jag fest åt tjejgänget och där efter var det baren som gällde med svenskanatten. Tacosallad, shotroulette, bål, sangria, mohito så mycket drickor att jag tror jag aldrig druckit så mycket eftersom nästa morgon hade jag helt blackout av hela tiden i baren.. Vet inte ennu i denna dag precis vad som hänt.. Och idag är typ första dagen jag kunnat se på bilderna eftersom jag börjar må illa var enda en gång jag ser de här alla drickorna:D men måste säga att det var awesome! Emilia hann också komma till mig efter sitt jobb, men tyvärr har vi inte precis varit i fotoskick då :p Tack alla för att ni kom och måste ta igen efter att jag tagit en lång paus med drickande.. hahah.. 
Puss&Kram Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar