onsdag 24 juli 2013

New in

Idag har jag igen då varit och shoppat med mamma, whats wrong with me? Jag fick shampoo och balsam av BedHead, tangle teezer och ögonskugga av Artdeco. Också var jag själv och köpa en mejkborste som Lotta sa att är super bra, har faktist testa den och den är bra. Har varit och fota med Lotta idag i flera timmar och imorgon ska det fortsätta efter att jag hittat mig hem från Lovisa. Nu ska snart och lägga mig men har bara så lust att blogga, men klockan är ju massor?! 
Just det. Var med min famo idag i gravgården och tända ljus till min fafa som har dött 12 år före jag ens föddes.. Det känns endå som jag kännt honom.. Och det är en stor önskan att jag nångång skulle få se hnm.. Vi tände ljuset till honom, gick runt där och famo min berätta historier om vår släkt. Därefter var vi på CoffeeHouse med henne och förde henne till butiken också, så har haft en riktig famo dag som var verkligen roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar