lördag 13 juli 2013

Amarillo terassen

EMILIA ÄR HEMMA! På söndagen kom Emilia hem från Florida där hon bott i ett år! Fatta?! Nu e hon finally home och vi bestämde oss för att gå till terassen och äta och ta lite cider. Love it! Efter att vi suttigt och väntat på maten i en halvtimme och ätit upp vår supergoda mat for vi ännu till "vår" brygga och äta glass alla:) Varför det är vår brygga är för att där äter vi alltid glass då vi är där på glass, på ett visst ställe alltis ifall det är ledigt. Tack flickor för en super kiva kväll flickor<3

Nu ska jag och sova för klockan är ju snart ett :o Själv har jag haft ledig dag idag och imorgon är det jobb som gäller.. Efter det blir det partyy!

Kan ni berätta åt mig vad jag skall göra åt mitt hår! På bildena kan ni kolla hur dåliga mina toppar är och jag skulle så behöva hjälp med att få dom i skick, plattar inte håret så det är inte det heller. PLEASE HELP ME! Ifall ni vet någon bra tips kommentera till  mig, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar