fredag 7 juni 2013

Maaren

Alltså ja har int blogga på evigheter och idag är det första gången på en vecka jag faktist läser alla andras bloggar. Jag har börjat sommar jobba och jag jobbar i storstan hesa. Så igår var jag första gången hemma på hela veckan eftersom jag bott hos mina kusiner för det är så mycke lättare att vara hos dem när jag jobbar. Jag trivs verkligen med mitt jobb! Men det är jätte tungt med att jobba så långt borta eftersom det blir så sent före jag kommer hem.. 

Den 31.5 dagen då jag egentligen skulle ha haft avslutning for vi till maaren. Jag gick inte på avslutningen :D Men jag hade ren haft sedan tisdag ledit så lite sommarlov fick jag före jobben började. Vi for på picnic redan klockan 11 och solade och drack och det var absolut juvlit. 8 på kvällen hittade vi oss bort och fortsatte därifrån till terassen. Jätte mysig dag/kväll! Mera sådana tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar