onsdag 26 juni 2013

HÖGHOLMEN

Idag hade både jag och gulle ledig dag så vi bestämde oss för att gå till Högholmen och spendera vå dag där! Det var så varmt att man var typ genom svettig, mums! Så en massa djur och djuren överst var nog sötast, mangustar! Tyvärr så vi inte alla djur eftersom det var så varmt och fota gick de int så bra för oftast var det glas framför och då blev bilderna jätte dåliga.. Jag hade endå en jätte lyckad dag! Vi hade packat också mat med så vi hade lite picnic med tacosallad vi hade fixat ihop på moron. 

Just kom vi hem från centrum där vi var och äta frozen yoghurt, men det började mitt i allt regna så tog metron tillbaks hem var jag just nu bor med gulle för den tiden mina kusiner är bort resta. Just har vi ätit fint med pasta med mögelostsås och druckit vitt vin. Känner mig fancy! Snart och sova och imorgon är det kvällstur som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar