fredag 28 juni 2013

FRÅGOR & SVAR

Hur många pojkvänner har du haft?
Egentligen har jag nog bara haft en riktig pojkvän och har honom ännu också. Själv räknar jag nog inte med såntdär från lågstadie/högstadie som räkt i en vecka eller mindre..

Ditt livs lyckligaste dag?
Min livs lyckligaste dag är dagen jag blev tillsammans med John och miljoner fler. Minns dem bara inte nu som är synd. Då det händer funderar jag alltid på att dethär är nog min livs lyckligaste dag men nej minns ju inte det nu :/

Ditt horoskop märke?
Jag är en oxe.

Snackar du skit om andra, isf varför?
Det kan väll hända att jag nångång gjort/gör det. Men alltså int mitt fel om jag är född så :D

Favorit färg?
Pink såklart! Visst tycker jag om många andra färger men kan nog säga att pink är det bästa.

Hur träffades du och din pojkvän?
Kan inte säga att det är ett romantiskt sätt vi träffades på. Vi träffades den dagen då jag fyllde 16 och mina vänner hade ordnat lokalfest för mig och Jessica. Där var han och där efter kan jag säga att det varit jag och han. Visste inte vem han var före den dagen jag träffade honom, okej kanske några dagar där efter, var ju inte precis nykter den dagen...

Till hur många olika länder har du varit?
Hmm.. Thailand, Spanien, Estland, Lettland, Litauen, Malta, Cypern, Sverige, Danmark, America, Bahamas, Dominikanska republiken, Frankrike, Italien.. Kanske där var alla? Isf 14:)

Varför börja du blogga?:)
Jag började blogga för att hemst många gjorde det, för att jag kan lägga upp mina bilder nånstans som ändå inte är facebook eller sånt, jag skriver som en dagbok till mig. Jag älskar att gå tillbaka och läsa vad jag skrivit nångång. Största orsaken är nog för mig själv.

Va ska du studera efter din nuvarande skola eller ska du börja jobba?
Jag ska absolut studera! Men var jag ska o vad jag ska har jag ingenaning om, det börjar bli visst lite brottom att veta.. Jag vill iaf att det är något man får göra med händer och så..Inte bara läsa.

En sak du sku byta i ditt liv?
Jag skulle byta bort min allergi. Då skulle jag ha en hund. Dethär med att vara allergisk mot alla djur med päls, ha pollen allergi och vara allergisk mot nästan alla frukter suger!

Följer du många bloggar? Favorit bloggar? 
Jag följer många bloggar, för det mesta alla mina vänners och människor jag känner, men sen följer jag också kändisbloggar. Mina favorit bloggar sådär av kändisar är Kenzas.se, Tinkerbella.se och josecret.blogspot.fi. Det värsta är bara att jag blir alltid så avundsjuk på andras bloggar och börjar tycka att min blogg är helt dålig..

Dina 8 närmaste vänner?
Oj.. Jessica, Lotta, Fia, Fia, Heidi, Julle, Caisa, Alexandra + Emilia och John. Blev nog 10 st:p Känns jätte hemst på nåt sätt att skriva såhär, o mina vänner ni är i ingen ordning. 

Drömyrke?
Jag vet faktist inte. Men en sak som är säker är att jag inte kommer att bli någon kontorsråtta eller sjuksköterska.

Var ser du dig själv om 10 år?
Kan nog inte svara på frågan.

Favorit serie top 5?
Pretty little liars, Gossip Girl, O.C., Desperet Housewives och Vampire Diaries

Vad väntar du mest på av kommande höst?
Av kommande höst väntar jag på att jag kämpar i skolan och vi hittar någon resa med gulle någonstans varmt.

Berätta om din skola, varför valde du den?
Först och främst så valde jag den för att gymnasie är inget för mig och vi har inte så många skolor till att välja på som är i närheten. Min mamma har också gått där och tänkte då att det passar för mig också. Jag blir merkonom. Jag flexar endå och går också i gymnasiet för att få studenten är endå ett måste åt mig! Skolan min är helt okej fast efter första året har skolan blivit mycket sämre eftersom de har lagat flera skolor ihop..

Vad tycker du om din klass? Med vem spenderar du mest tid med där?
Jag tycker absolut om min klass! Ibland är den helt crazy och vi är ingen favorit klass och ibland bränner jag propparna på den, men endå gillar jag den! Mest spenderar jag nog tid med julle:)

Tack att ni frågat så jag behövde inte känna mig som om ingen läser min blogg. Trevligt att nån läser min blogg och har frågor att fråga. Man får gärna fråga mer frågor! Ni kan fråga i det här inlägget och då svarar jag igen ba det kommit flera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar