måndag 29 april 2013

Imoron gäller det!

För 18 år sedan såg jag ut såhär :o Imorgon är det den stora dagen som gäller då jag fyller 18! Den dagen man väntat på typ hela sitt liv? Just nu känns det inte alls så.. Bara en vanlig vapp och vanlig födelsedag. Bästa är ju att det är vappen och det  ska festas;) Den turen har jag fått att det är alltid en ända stor fest då jag fyller! Efter 18 vill man ju sen inte växa eller inte jag iaf, vill vara evigt 18! Men vad skulle vara bättre än att vara så liten som på bilden och no worries.. Först släktkalas och därefter är det fest som gäller!! Kommer bli awesome <3 Kan inte vänta liksom, hoppas allt bara funkkar utan några problem! Ni ska alla ha en bäst valborg och jag skall ha den bästa 18 års kalase som jag bara kan tänka mig! Dessutom imorgon är det 2 år då jag och John blev tillsammans! Pusskram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar