måndag 8 april 2013

Bara en vanlig måndag

Nu är veckoslutet över som for jätte snabbt. På fredag blev det kebab med flickorna och entligen var lotta med! Hon kom hem till veckoslutet från sverige wihuu! På fredan var jag också och fota med jebban, visar lite bilder senare men här är en bild från fredagen som också hittas som min profil bild på fb. Min måndag började med bilskola och där efter vanlig skoldag till 3. Jag har också hunnit dansa och där efter hunnit gå till butiken för att köpa mat. Har ju bara 22 dagar tills jag fyller 18 som betyder att jag måste få himla massa saker gjort före det. Nå idag blev det en sak checkat från listan och det var att äta dethär året glass när det snöar! Jo alltså ingen sommar påväg hit ennu, man är ju glad att man fått ta lederrocken i användning men nej här snöar det igen.. Så nu till en varm dusch och sedan ylle sockorna på.. Ha det fint hejhej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar