onsdag 3 april 2013

Accident

Hej! Liten oturs dag idag.. Iaf började min skoldag med att jag blev försenad.. Var i skolan ända till 4 och därifrån rakt till dansen. Vi höll på att dansa och skulle då göra bakåt kullerbytta men det lyckades inte för mig den sista gången utan jag flög och dunsade rakt på marken med min cp ryggrad.. Aj fan vad sjukt det tog.. Föröskte klara av att dansa sista timmen men det blev inte till mycket började känna mig snurrig och mådde skit illa efter att jag bara ätit morgonmål kl8.. Kom hem och kända lite på min rygg och märkte att jag i nedre ryggen hade en mega bula på ryggraden. Så det var bara off to sjukhuset och kolla om det har hänt något till min rygg/ryggrad. Där fick vi somtur bekräftelse på att det bara var min rygg muskel som uppsvullit och försträckt sig och att jag har någon slags fettknöl i samma uppsvullna bula, what is that? Nå nu måste jag bara ta det lugnt några dagar. Får se hur sjuk ryggen är imrn.. Så nu tänker jag gå och sova, tillräckligt har hänt idag. (första gången jag inte lagar bild, men blir så fitti när jag inte hittar någon passlig blid..)

1 kommentar:

  1. Hahah jaddåååå ja kommer no hem imoron gumssi :) hoppas ryggen mår bra <3 puss

    SvaraRadera