måndag 4 mars 2013

We all have stories we will never tell

På lördagen blev det en massa film tittande som började först med filmen The time traveler's wife som är en film jag rekommenderar! Filmen är nog mycket sorlig och fick kämpa hårt att inte börja gråta, ifall jag skulle ha kollat filmen ensam skulle jag ha suttit och gråtigt ihjäl mig, men den var bra! Sedan klockan kvart före 4 blev det film i biorex med mamma och gulle då vi var och kolla på 21 tapaa pilata avioliitto. Själv hade jag förväntat mig att filmen var bättre så gillade inte helt filmen, den var okej och riktigt bra kunde man kolla hela filmen, men rekommenderar inte den. På kvällen blev det ennu film, det blev Lucky number Slevin. Hmm kan inte säjja att filmen var bra.. Somnade efter att vi sätt typ 15 min.. Och så försökte vi såklart se den pånytt på söndagen men nej somnade igen.. Måste försöka se den slut i något skede :p Goodnight my läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar