tisdag 19 mars 2013

Pasta by me

Har idag haft en sådan onödig dag.. Började med att jag gick till skolan till klockan 9, men då jag kom dit var vår lärare sjuk så vår nästa timme började först halv 12.. Så det var bara att gå hem tillbaka. Nå var i skolan från halv 12 - halv 1.. Onöödigt! Nå på moron hade vi också strömavbrott som betydde att vi inte hade nån netvärk på hela dagen.. Så jag har suttit hela dagen och rullat tummarna när jag inte kan se på netflix, inte vara på datan och min tv fungerar inte heller..Har inte hittat på nåt annat ti göra så jag gjorde min egen mestervärk som är pasta o kött! Haha jätte svårt;) Nå när pappa kom hem, jo börjar nete fungera då?! Så entligen har jag netti men nej kunde inte ha de på hela dagen då? Nå snart räddar flickona mej, snart på kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar