onsdag 6 mars 2013

Nytt!

Har idag varit och köpa ett nytt shampoo åt mig. Då jag var hos lotta i sverige hade hon en nästan likadan burk och rekommenderade det, vill själv ha shampoo så tänkte pröva om dethär skulle göra något till mitt hår som är nu i så dåligt skick.. Igår har jag varit och shoppat en ny halsduk&tröja från VeroModa eftersom där är allt på -50% eftersom de ska flytta. Dessutom har jag just beställt nya Dr.denim farkkun åt mig! Har köpt en massa nytt men kan inte vänta att jag får shoppa något mer igen! Har dessutom idag varit och göra hygienpasse och jag klarade det!! Så nu är det bara studentskrivningana och datatimmana i kauppis att klara av! Har jätte lust att fota men problemet är vad skall jag fota? Okej nu tänker jag gå och fundera på saken adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar