fredag 1 mars 2013

Fransk fläta

Det är nåt med mig och flätor just nu.. Har helatiden lust att ha en fläta på någotsätt i håret. Idag har jag varit på min första körlektion som for helt okej. Efter det har jag varit i skolan till kl.3 och efter det har jag chillat hemma, städat klädskåp och rummet. Just när jag var så glad att det skall bli vår så kraschade min dröm eftersom det har varit en kall dag idag.. Dagen började också med att hela vår gård är bara is så förän jag hann ut ur porten föll jag redan så där låg jag och orkade inte stiga upp och kollade bara på molnen och svärde alla svärord jag kom på.. Klockan 3 då jag gick hem har jag nog aldrig fryst så mycket, det blåste enormt och var super kallt och nu har dom lovat många minus grader till nästa vecka, hoppas endå inte! Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar