tisdag 12 mars 2013

En kall tisdag

Yep Lotta(lottalexandra.blogg.se) de e juvlit nä du skriver i din blogg om hudant vår väder de e där i Sverige, fö här i Finland e de int vår närä på.. Idag var jag förberedd att ta med mig solbrillona och klä mig i tunnare kläder, men när jag kollade ut ur fönstret snöade det och det var svin kallt. Så det var bara att laga stopparocken och uggsen på.. När jag kom hem efter att gått ute i det kalla vädret var det mozarellapizza som räddade mig! På dagen var jag i tandläkaren och fixa mitt "järntråd" som är fastlimmat bak i nedretänderna. Limmet hade lossa så det vara bara att limma det tillbaka eftersom min förra tandläkare inte har berettat eller skrivit när den ska bort så får jag ha den i hela mitt liv.. Härligt har haft den redan i 4 år. Vaför är de jag som hadde en tågbana i 3 år och alla andra 1år och ingen får järntråd annan än jag? Nå man får väll lida för att ha fina tänder.. Nu GG maraton Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar