söndag 17 februari 2013

Tilt mode on

HELVETEEEE! På lördag gällde de att få biljetter till tomorrowland, platsen jag drömt om i ett år. Hotellen o allt va bokat, men nej! I två timmar köade jag med julle för att få biljettena med 3 datorer och 2 telefoner och inget. Det som stör mest är att tomorrowlands fucking system kan si sej djupt. Om de säger att de som kommer först in på sidan får först biljettera kan dom väll ha det så!! Själv slapp jag 5 över 6 på vänte listan och nån fans skit har fått en biljett som slapp först halv 7, VAR I HELVETE ÄR MINA BILJETTER? Ingen kan fatta hur länge jag har villa ha dom. I ett halft år har jag loggat in på deras sidor och kollat om det har blivit någon ändring och nu är det 1½  år tills jag kan börja hoppas på att få biljetter igen. Ja e så tilt att gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar