söndag 3 februari 2013

My weekend

Hej. Mitt veckoslut har gått ut på att jag först på fredagen spenderade min dag med caisa och jessi vart jag därefter for med jessi till coffee house för att träffa fia. Det slutade med att jag och fia bestämde oss för att gå ut för att dansa och festa med några av min klasskamrater:p På lördagen gjorde jag inget förän klockan 5 då vi bestämde oss för att gå med gulle till h.fors för att köpa ett par dr.denim farkkun till mig och för att sedan senare gå till finnkino och kolla på film. Tyvärr så var alla de tre filmer vi planerat att vi skulle kunna gå och se på fulla så hamnade vi gå och se på hobbit som jag hade lovat mig själv att aldrig se på. Konstigt nog gillade jag filmen fast jag flippade ibland.  Efter det köpte vi pizza hem och kollade ennu på film. Pizzan var skit äcklig usch.. Idag har jag vaknat 11 för att gå och åka till backen med mina kusiner. Kul var det! Nu skall jag bada bastu och där efter äta pannkaka. Nästa vecka måste jag träna!! Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar