tisdag 15 januari 2013

Thailand part 3. Bangkok

Halå! Nu är jag så trött efter att jag försökt få dethär att funka efter flera försök. Just det i förra thailand inlägget glömde jag berätta hur vi firade julen. Julen firade vi med att sola och äta lunch från subway, va kan bli bättre? Jo att dricka glögg och äta pepparkakor på hotellet vid beachen(jo vi hade bärt med det hemmifrån + en minijulgran). Och inte nog med det blir det middag med alla 12 av oss. Där efter då vi unga går och festar hela natten! Måste nog säga att det var en lyckad jul och en av de bästa jag haft, inget stress! 4 sista dagarna spendera vi i bangkok. Vi hade ett super fint hotell var jag och jessi hade en egen sviitti + alla andra hade också. Som ni ser på bilden ser ni bild på vår svit men 3 rum fattas därifrån.. ;P Det fanns enormt att shoppa i bangkok och fan vad det var billit! Ifall nån är påväg till bangkok dröm om att ta taxi, ingen chans! eller jo.. men du kan sitta flera timmar i trafiken men ingenstans kommer du. Somtur hade vi hotellet i centrum och vi åkte för det mesta skytrain. Det skulle ju vara super ifall vi hade skytrain här hos oss som skulle fara till h.fors! Jo och som ni ser på egobilden av mig så hade jag brännt mina ögonlock, kom ihåg att smörja dom, för förfan vad ont det tar när du brännt dom!Tyvärr dagen före nyår va de tid till att komma tillbaka och 3 veckor hade gått.. Nå hoppas jag slipper nånstans till värma snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar