söndag 6 januari 2013

Chill kväll med tjejjerna

Halo! Jag bloggar om allt annat än jag lovat om.. Lovar att jag kommer att blogga om thailand nästa vecka. Iallafall så har jag igår varit med lotta i stan och sen då efter det träffat sara i stan. På kvällen så for jag med fia lotta och caisa o kolla på handis match och efter det skulle vi till coffee house (via ararat) tyvärr när vi kom till coffee house var den stängd pga av någo dumma nya öppethållstider. Så jag for hem för att chilla och kolla på film men min tv for sönder :o (den var nog 15 år gammal så det var påtiden.) Idag har jag bara slöat ända tills klockan 6 då jag for till jessi för att äta tacon, jordgubbskaos och kolla på sex and the city med lotta caisa och fia. Älskar så sex and the city, kom just hem efter att vi kollat båda filmerna och mumsat i oss mat, är nöjd att jag skall börja healty life på månda! Nu skall jag och sova gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar