fredag 16 november 2012

Friday

Har precis kollat på bilder och hittade en bild på mig från sommaren 2011. Saknar så mitt hår.. Vill bli blond igen. Somtur är det bara 24 dagar till thailand och där färgas det automatiskt till blont och efter resan har jag planerat att färga lite ljusa ränder i håret. Har dessutom idag haft en dag jag inte plattat/lockat mitt hår, men fyfan vad jag hatar det. Tror faktist jag blir skallig snart av att mitt hår mår så skit av allt plattande..Ska försöka nu att inte göra det på en tid, men det är sjukt svårt, skall också gå och klippa mina toppar så att håret skulle växa istället än för att brista. Ifall nån har några tips hur man får håret i bra skick så berätta gärna!Ha det en bra kväll önskar en tjej som hatar sitt hår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar