torsdag 4 oktober 2012

Shopping

Hej! Har idag haft min näst sista jobbdag som betyder att nästa vecka till bogy! Är inte så taggad att fara dit, vet inte viken tid jag börjar, min läserordning, vika böcker jag behöver, ingenting. Kallas dålig kontakt med skolorna.. Får väll ringa till nån och fråga. Idag efter jobbet spenderade jag min dag med julle. Först blev det kakao på paahtimo och efter det och tanka(tankade riktigt själv!!) och sen och shoppa lite. Shoppade igen.. Min shopstop suger. Shoppade ett par shorts från Cubus. Inte riktigt shorts väder.. Men tänker använda dem i Thailand;) Nu skall jag småning om och sova och imorgon är det redan fredag som betyder att gulle kommer också hem efter att han suttit två veckor inne. Ha det bra!

1 kommentar:

  1. HAHAHAH nä du skriver att han suttit två veckor inne låter de som att han ha vari i fängelse XDD

    SvaraRadera