tisdag 9 oktober 2012

Octobrrr...

Nu kommer det ett super snabbt inlägg, bestämde mig att fara tidigt och sova. Men det är nog inte så tidigt mera.. Har just fått veta att jag skall läsa två böcker i skolan, en på engelska och en på svenska. Har börjat läsa på boken freaky green eyes som då är på engelska, tycker att boken aldrig slutar.. Dessutom håller jag ju på att läsa fity shades.. Nu blir det många böcker läst på samma gång. Just läste jag inte en enda bok och nu skall jag mitt i allt läsa tre. Min dag har farit sniglandes fram i skolan och nu så har kvällen farit snabbt såklart. Var ute med jessica idag och länkade. Nu och sova för min del så jag orkar igen imrn, det är inte så lätt att klara sig där iaf om man typ är skit på allt i skolan som jag. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar