tisdag 30 oktober 2012

Ett & ett halft år

Har klarat av skoldagen idag. jess! Hatar alltså tisdagar. Just det var idag och anmäla mig till bilskolan och jo idag är det bara ett halft år till jag fyller 18! Så i oktober kommer jag att gå på första teori lektionen! Hade två håltimmar idag, spenderade den ena håltimmen med famo och den andra med lotta. Efter att jag entligen hade slutat klockan 4 så kom jag hem och kolla på film, men somnade, var så trött. Tittade filmen just slut. Var också och dansa idag från 19.00-20.00. Brukar inte orka sådär sena träningar. Och som rubriken säger så har jag idag varit ett och ett halft år med gulle! Har haft det absolut bästa ett och ett halft år! Kommer endå säkert inte att fira det eftersom han stackarn sitter just nu på en ö och fryser ihjäl sig tackvare milin.. Så iställe smushande på fredag då han kommer hem. Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar imrn. Gunatt!

1 kommentar: